Resultaten 1 - 6 Sorteren op:
De telefoon is het visitekaartje van uw bedrijf en het telefoongesprek meestal het eerste contact met uw onderneming. De eerste indruk is bepalend, maar weet u hoe klantvriendelijk uw telefoniste, receptioniste en/of secretaresse uw ... lees verder
Vergaderingen worden in elk bedrijf en elke organisatie gehouden, maar niet altijd genotuleerd. Komt het voor dat u daardoor belangrijke informatie mist of dat besluiten niet uitgevoerd worden? Wanneer u verslag legt van uw vergaderingen straalt ... lees verder
Deze training is voor iedereen die de cursus Notuleren heeft gevolgd en/of die zijn/haar kennis en vaardigheden wil verdiepen. Tijdens één dagdeel van circa 3 uur gaat u intensief praktijksituaties oefenen, wisselt u ervaringen uit en ... lees verder
Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Hoe kunt u ervoor zorgen dat de stof helder ... lees verder
Help, een journalist aan de telefoon. Wat nu? Bij veel personen en organisaties is dit de eerste schrikreactie bij contact met een journalist. U hoeft helemaal niet te schrikken als u voorbereid bent. In deze training leert u om te gaan ... lees verder
Is het klantcontact één van de prettige kanten van uw werk? Dat is mooi. Maar bent u voorbereid op een minder prettige situatie? Want het is goed om te weten hoe u met onredelijke, eisende of claimende klanten om kunt gaan. Dat ... lees verder