Resultaten 1 - 5 Sorteren op:
Vergaderingen worden in elk bedrijf en elke organisatie gehouden, maar niet altijd genotuleerd. Komt het voor dat u daardoor belangrijke informatie mist of dat besluiten niet uitgevoerd worden? Wanneer u verslag legt van uw vergaderingen straalt ... lees verder
Deze training is voor iedereen die de cursus Notuleren heeft gevolgd en/of die zijn/haar kennis en vaardigheden wil verdiepen. Tijdens één dagdeel van circa 3 uur gaat u intensief praktijksituaties oefenen, wisselt u ervaringen uit en ... lees verder
Help, een journalist aan de telefoon. Wat nu? Bij veel personen en organisaties is dit de eerste schrikreactie bij contact met een journalist. U hoeft helemaal niet te schrikken als u voorbereid bent. In deze training leert u om te gaan ... lees verder
Bent u iemand die niets liever doet dan vergaderen of onttrekt u er zich liever aan? U ziet de noodzaak van vergaderen wel in, als het maar effectief gebeurt, met inbreng van de deelnemers? ALs u uw kostbare tijd niet wilt verkoeien is het zaak ... lees verder
Is het klantcontact één van de prettige kanten van uw werk? Dat is mooi. Maar bent u voorbereid op een minder prettige situatie? Want het is goed om te weten hoe u met onredelijke, eisende of claimende klanten om kunt gaan. Dat ... lees verder