powered by Educa

Opleidingen

Zoek een opleiding:
terug Meer informatie over Learnit Training

Microsoft CRM 3.0 Service Scheduling Cursus

AanbiederLearnit Training
Kosten€ 390,00
Inschrijven

Omschrijving

Microsoft Dynamics CRM (Customer Relation Management) integreet oplossingen tussen verkoop-, marketing- en aftersalesprocessen zodat iedereen over dezelfde actuele informatie beschikt.

Tijdens deze een-daagse cursus leren de deelnemers de mogelijkheden van de applicatie Microsoft CRM vanuit het perspectief van een gebruiker. Tijdens de cursus wordt aandacht besteed aan: Core CRM Navigation, User Interface, Outlook Client en de module Service Scheduling.

Deze cursus leert de processen en functionaliteit die door service planningsmanagers en serviceplanners wordt gebruikt.

Opmerkingen

In deze cursus wordt gebruik gemaakt van het officiƫle Engelstalige Microsoft-cursusmateriaal.

Als u naast deze eendaagse applicatiecursus nog een van de andere applicatiecursussen wilt volgen (Sales Management, Marketing Automation of Service Management), adviseren wij u om u in te schrijven voor de tweedaagse cursus Microsoft CRM 3.0 Application Professional.

Bestemd voor

Iedereen die Microsoft CRM in de eigen organisatie gaat implementeren, gebruiken, onderhouden, raadplegen of ondersteunen. De cursus is vooral bedoeld voor serviceplanners, administrators, office managers, CEO's en consultants die basiskennis van de functionaliteit van de applicatie moeten verkrijgen.

Programma

Tijdens deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Microsoft CRM Concepts.
  • Microsoft CRM Client for Outlook.
  • Service Scheduling Life Cycle.
  • Scheduling Services for Your Customers.
  • Maintaining Users and Resources.
  • Defining Services.

Kosten

€ 390,00

Prijzen zijn exclusief 19% btw.

Inschrijven

Dit onderdeel wordt mede mogelijk gemaakt door Educa