Omschrijving
Gedurende de training wordt de theorie afgewisseld met discussies en groepsopdrachten, zodat de concepten concreet worden.
In deze Engelstalige training worden de onderwerpen behandeld:
- Introductie en achtergrond van ISO/IEC20000
- Certificeringschema
- ISO/IEC20000 overview, termen, processen en doelen
- Specificatie voor Service management
- “Code of Practice” voor Service management
- Gebruik en toepassing van ISO/IEC20000
- Implementatie van ISO/IEC20000
- Voorbereiding van een formele Audit
- De rol van tools in ISO/IEC20000 certificering
- ISO/IEC20000 bereik en geschiktheid
- Examenvoorbereiding
- Examens
Bestemd voor
- U bent ten minste vijf jaar werkzaam in een ICT-beheerorganisatie als manager in de lijn, staf of in een proces waarvan ten minste drie jaar in een IT Service Management omgeving. U heeft het certificaat “Foundation in IT Service Management” (ITIL® Foundation).
Of:
- U bent ten minste vijf jaar werkzaam in een ICT-beheerorganisatie als consultant waarvan ten minste drie jaar in een IT Service Management omgeving. U heeft het certificaat “Foundation in IT Service Management” (ITIL® Foundation)..
U bent kwaliteitsmanager, service manager, consultant of procesmanager in een ICT organisatie. U wilt zich certificeren als ISO/IEC20000 consultant om zo uw eigen of klantorganisatie te begeleiden in ISO/IEC20000 certificering.
Programma
Drie dagen
Sprekers
- A van de Poll
Kosten
€ 1.491,00
Prijzen zijn exclusief 19% btw.